ZEEKR מגיעה לישראל כחלק מהאסטרטגיה הגלובלית של הקבוצה

10 ביולי 2023 - ZEEKR

ZEEKR - מותג רכבי היוקרה וטכנולוגיית הניידות החשמלית של Geely Holding Group אישר את הגעתו לישראל, כחלק מתכנית הרחבת הפעילות במטרה לספק חוויית לקוחות אולטימטיבית ברחבי העולם.

בתוך כך, GEELY Holding GROUP מרחיבה את ההסכם עם קבוצת יוניון, מפיצת רכב מובילה בישראל, לבניית מותג ZEEKR בישראל. במסגרת ההסכם, חברת גיאו מוביליטי מקבוצת יוניון, תחל בשיווק דגמי ZEEKR בישראל במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2023. ZEEKR תציע בישראל את דגם רכב הספורט ZEEKR 001 , וה- SUV האורבני ZEEKR X .

גיאו מוביליטי מתכננת להקצות צוות ניהול ייעודי למותג ZEEKR ולהתמקד בהקמת מרכזי חוויה ייחודיים וטכנולוגיים ומערך שירות חדשני בסטנדרטים גבוהים המותאמים ללקוחות ZEEKR.

ZEEKR תציע Eco-system ייחודי ללקוחות ליצירת חווית בעלות ייחודית עם רכישה מקוונת קלה, טעינה חשמלית פשוטה וחלקה ויכולות עדכוני תוכנה מרחוק.

טרם חתימת ההסכם עם ZEEKR חברת גיאו מוביליטי שיווקה בהצלחה דגם אחר של קבוצת GEELY בישראל: Geometry C הדגם החשמלי הנמכר ביותר בישראל בשנת 2022.

בשיחה על השותפות, סגן נשיא ZEEKR , מר Chen Yu ציין: "שוק הרכב העולמי נמצא בתהליך של מעבר משמעותי מאנרגיה תרמית מסורתית לעידן של ניידות אנרגטית חדשה. ZEEKR לוקחת על עצמה את המשימה ההיסטורית להיות מותג הפרימיום החשמלי המוביל בתעשייה בחזון של קבוצת GEELY. כמותג גלובלי חדשני, אנו מאוד אופטימיים לגבי התרחבות המותג לישראל, בה שוק הרכב החשמלי צומח, בשילוב הסביבה חברתית-כלכלית מבוססת. ההשקה הרשמית של ZEEKR ושיתוף הפעולה עם קבוצת יוניון בישראל מציינת צעד מרכזי בהתרחבות הגלובלית שלנו".

מנכ"ל קבוצת יוניון רכב, רן דנאי, ציין: " ZEEKR הינו אחד ממותגי הרכב הנחשקים, החדשניים והמסקרנים כיום בעולם הרכב הגלובלי. אנו נערכים לקליטת דגמי ZEEKR בקרוב, ומשוכנעים כי השקת דגמי ZEEKR בישראל, כחלק מהפריסה הגלובלית, תביא בשורה חשמלית וסופר טכנולוגית לשוק הפרמיום בישראל. אנו נרגשים ומלאי כבוד והערכה לשותפים שלנו בג'ילי ו ZEEKRאשר החליטו להעמיק את שיתוף הפעולה עימנו ובחרו את גיאו מוביליטי כשותף הראשון בעולם."

/hאודות ZEEKR

ZEEKR הינו מותג יוקרה לטכנולוגיות ניידות מקבוצת ג'ילי העולמית. ZEEKR שואפת לבנות סביב המשתמשים מערך מלא ומשולב מגובה בטכנולוגיה חדשנית. המותג עושה שימוש בפלטפורמת SEA הייחודית של ג'ילי ראשי תיבות (Sustainable Experience Architecture) אשר נועדה לקדם את החזון של 'אפס פליטות פחמן' בשוקי הרכב הגדולים בעולם. לצד מטה החברה הפועל מאמסטרדם, מרכז המו"פ של החברה ממוקם בגטבורג, שבדיה, ומתגאה במתקנים חדישים ובחדשנות ברמה עולמית. מרכז העיצוב העולמי, הממוקם גם הוא בגטבורג, הוא ביתו של צוות בינלאומי הפועל בתחומי עיצוב הפנים והחוץ, צבע, חומרים, ממשק אדם-מכונה ומידול דיגיטלי ופיזי. בסך הכל, מונה הצוות האירופי של החברה יותר מ-1,500 מהנדסים ומעצבים, בעוד שהייצור מבוצע במפעלי קבוצת ג'ילי בסין.

אודות קבוצת יוניון

קבוצת יוניון היא מקבוצת הרכב והמוביליטי המובילות בישראל. יוניון יבואנית, משווקת ומספקת שירות לאחר מכירה למותגים TOYOTA ,LEXUS, GEELY, ZEEKR. בהתבסס על הניסיון של יותר מ-30 שנה בישראל, החברה מרחיבה את היצע הפתרונות שלה על מנת לייצר פלטפורמת שירותי ניידות חדשה, זמינה ואיכותית.

במערך שירותי הניידות של קבוצת יוניון ניתן למנות את רשת הטעינה הגדולה בישראלEV-EDGE , חברת RYDE המציעה אפליקציית היסעים לארגונים, חברת יוניון מוביליטי לשירותי ליסינג פרטי, מנוי רכב כשירות, ופעילות רכב שיתופי ברחבי ישראל. שירותים אלה מתוכננים בקפידה כדי לספק ללקוחות פתרונות נגישים, הנותנים מענה לצרכי הניידות המגוונים שלהם.

השותפות המוצלחת בין קבוצת יוניון לקבוצת GEELY, אשר החלה בשנת 2020, סימנה אבן דרך משמעותית בתעשיית הרכב בישראל, בעוד המותג הפך למותג הרכב החשמלי הנמכר ביותר. עם פילוסופיה ממוקדת בלקוח, ומחויבות לחדשנות טכנולוגית והשירות ללקוח, קבוצת יוניון שואפת להמשיך להניע את עתיד הניידות בישראל.