הרבה יותר מרכב חשמלי. ZEEKR, חתיכת נסיעה

18 באוגוסט 2024 - ZEEKR

 

2050.
ככה זה מרגיש אבל השנה היא 2024 וכנראה לקחנו פנייה אחת ממש טובה כי הגענו לקצה. נסענו לעתיד. זה לא מפתיע כשנולדים לבית בו אימא היא יצרנית הענק Geely Holdings ואבא הוא המפתח והמעצב המשובח של וולוו, לוטוס, לינק אנד קו וחברים. ככה נולד ZEEKR, מותג הפרימיום טק הכי מרגש חדשני ונגיש בעולמות הרכבים החשמליים היום. מותג סיני עם קלאס אירופאי שהצליח להביא אתו רוחות של שינוי. הוא חדשני כי הוא נועז ולא מפחד מחידושים ומפיצ'רים שמרגשים. הוא נגיש כי המחיר באמת מאפשר, והוא מרגש כי הוא מבין מה אנשים באמת צריכים – חווית נסיעה וחווית נהיגה ושירות פרימיום ושזה לא יהיה רק רכב.
הללויה.

סופסוף מותג שחי נושם ומבין טכנולוגיה

לא עוד דיבורים על רכבים מסורתיים שיוצאים לאור גם בגרסה חשמלית. ZEEKR הוא רכב חשמלי-טכנולוגי נטו, מהרגע שנוצר. מותג הפרימיום של GEELY מציב סטנדרט אחר של חדשנות ברכב. זה מקרה נדיר בו החזון של המותג הוא להנכיח את הטכנולוגיה בשלדה, בריפוד, ברמות הגימור, בסוללה. זה לא מקרי שהסאונד העוצמתי של הענקית YAMAHA הוא זה שבוקע מהרמקולים. מראש הרכב פותח כך שיוכל לשאת-להוביל-ולהגדיר מחדש שינויים והתפתחויות שמגיעים מצורכי הלקוחות, מהכביש, מתנאי הדרך ומתכונות שהעולם החדש והטכנולוגי מאפשר.

מה אתם יכולים לעשות ב-3.8 שניות?

עדיין מתלבטים מה להזמין לארוחת צהרים?001  ZEEKR ו- ZEEKR X כבר האיצו מ 0 ל-100 קמ"ש והוסיפו לנו עוד משהו להתרגש ממנו במהלך היום. זיקר מאפשר טווחי נסיעה שנותנים הרבה רוגע, והכול בשקט. בדממה. בול מה שצריך כדי להתמודד עם הכביש הישראלי. זיקר מעצים את חווית הנסיעה עם מתלי אוויר, מסך שליטה מרכזי בגודל של טלוויזיה קטנה, מערך מצלמות היקפיות °360, וחוויית משתמש מצוינת שמתוגברת עם אפליקציה נוחה ואינטואיטיבית לתפעול מרחוק – מושלם למי שרוצה להיכנס לרכב קר-איגלו בקיץ הישראלי או לאווירה חמימה בחורף עם חימום למושבים. וכדי להמחיש עוד ביצועים, ZEEKR 001 גם שבר שיא גינס בכניסה לדריפט במהירות של 206 קמ"ש.

לא סתם יוקרה. "פרימיום טק"

ZEEKR ל-GEELY הוא כמו לקסוס לטויוטה. כשנכנסים אליו אפשר לחשוב שנכנסנו ללאונג' יוקרתי. מעצב הרכב של ZEEKR, סטפן סילף, שעיצב לפני כן באאודי, מרצדס ובנטלי, אמר שהוא בונה קופסה עם גלגלים מלאה באהבה ובתשומת לב כך שתהיה שונה וייחודית. והוא הצליח.
ZEEKR הוא רכב חשמלי שמוציא ממנו את המאמץ. נכנסים לרכב בעל אופן ספייס ומלא מקום לרגליים. עם אורות מזמינים ונעימים שמפוזרים כמו כוכבים בירוק-ורוד-סגול; בד מיקרו-פייבר מיוחד מחליף את בד האלקנטרה שמקובל ברכבים חשמליים היום; מסאז' איכותי ומפנק עוזר לנו להימתח ולהגיע בקלילות לנרתיק משקפי השמש, שמונח בזווית מושלמת מעל הראש. הכול מדויק.
האמת היא ש-ZEEKR לא נותן לנו כמעט סיבות לצאת ממנו. בין אם אלו מערכות הבידור או עוזר קולי שישולבו בקרוב במסך – כל פרט וסיב ברכב ובעיצוב הפנים המוקפד תואמים את החשיבה על החוויה.
זאת לא עוד נסיעה. וגם לא עוד חנייה. זו חוויה הוליסטית ששמה את האנשים במרכז מתוך ידיעה שרכב הוא מקום שנמצאים בו הרבה ולכן עליו להיות לא פחות ממקום מושלם להעביר בו את הזמן.

 בטיחות ילדים ברכב

שכחת ילדים ברכב – לא כאן. כי אם זה יקרה זיקר יצפצף והחלונות ייפתחו והמזגן יידלק וכל מערכות האזהרה יפעלו. ZEEKR הואמותג חשמלי שמגיע עם מערכת הגנה אקטיבית מפני שכחת ילדים, ומערכות בטיחות מתקדמות מבית Mobileye הישראלית והאהובה. ולא רק זה, מדובר גם בחשמלימצטיין! מה זה מצטיין... כזה שעבר בהצלחה יתרה את מבחני הריסוק וזכה ל- 5 כוכבי בטיחות ולציון בטיחות 8 – הגבוה ביותר בארץ.

לא רק ביצועים, גם יופי. יצירת אמנות מסובבת ראשים

ZEEKR הוא רכב שמרמז לנו איך העתיד ייראה. עם עיצוב חדשני, מהפכני ויפהפייה, קשה להוריד ממנו את העיניים. מפנסים שקורצים בשובבות ועד למראות מיוחדות. מחקרים מראים ש-68% קונים רכב לפי מראה, ו-ZEEKR מביא גם את היופי אבל גם איכות, קיימות וביצועים נהדרים. יפה מבחוץ ומבפנים.


אינטרו לדגמים השונים

ZEEKR 001 הוא פרימיום טק לעסקים. למי שחולם ומגשים בגדול. שוטינג ברייק חשמלי פורץ דרך מבחינת איכות, טכנולוגיה, גודל וביצועים. כשמדברים על רושם ראשוני מוצלח, מדברים על ה-001. מדובר בדגם סופר ייחודי, בעל נוכחות מרשימה על הכביש. באחריות, אי אפשר להפסיק להסתכל עליו. הוא גדול, עוצמתי, מקרין מכובדות ותחכום וסטייל בכמויות. זה דגם שמשביח את עצמו ואם תרצו, ה-001 הוא ה-Double O Seven של הרכבים החשמליים.

קליק למפרט הטכני המלא

 ZEEKR X הוא פרימיום טק SUV חשמלי. דגם אורבני מתוקתק, ומפנקכזה שמצליח להיות סופר מרווח ועדיין נוח לנסיעה – גם בעיר. כשמסתכלים עליו מהצד אפשר להרגיש את האנרגיה והקריצה כבר מחותמת הפנסים הקדמיים ועד לפתיחת הדלתות האדג'ית והידיות ששקועות פנימה. קבלת הפנים של ה-X מזמינה ועושה הרבה פאן למשפחה שנכנסת אליו. זה דגם שכולו משדר פיין והנאה מהחיים.
קליק למפרט הטכני המלא

 בואו, תרגישו. לא נמכור לכם בלי זה

ZEEKR הוא הרבה יותר מרכב חשמלי. הוא מציע חווית נסיעה אחרת ומיוחדת. זו הסיבה גם שכל מי שמתעניינים אונליין או מגיעים למרכזי החוויה שלנו בתל אביב, בראשון לציון או בחיפה – חייבים מבחינתנו להרגיש אותו. להבין על מה אנחנו מדברים. ולכן, אנחנו לא מוכרים אותו לפני שכל אחד ואחת ייקחו אותו לנסיעת חוויה.
וזו הולכת להיות חתיכת נסיעה.

לקביעת נסיעת חוויה שתשנה לך את החיים